.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جمهور: تاكنون 40 هزار دروغ به دولت نهم نسبت داده‌اند

رئيس جمهور گفت: در طول سه سال گذشته از سوي گروه‌هاي مختلف تاكنون 40 هزار تهمت و دروغ نسبت به فعاليت‌هاي دولت نهم روا داشته شده است.
به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد عصر امروز در گردهمايي مبلغان ويژه ماه محرم كه در سالن اجتماعات مدرسه فيضيه قم برگزار شد، با بيان اينكه انقلاب اسلامي در طول سه سال گذشته سخت‌ترين دوران خود را پشت سرگذاشته است، بيان داشت: در عرصه جهاني براي اولين بار همه قدرت‌هاي دنيا به صورت علني با يكديگر عليه ايران متحد شده و موضع‌گيري كردند و سنگين‌ترين تحريم‌ها و جنگ‌هاي رواني را عليه ما اعمال كردند.

وي تاكيد كرد: دشمنان عليه ما 15 بار آرايش جنگي به خود گرفتند و بيشترين فشارهاي اقتصادي را به ما وارد كردند.

رئيس جمهور ادامه داد: در دوران جنگ تحميلي تحريم تسليحاتي و بعد از آن نيز تحريم اقتصادي نسبت به ما از سوي آمريكا اعمال شده بود، ولي اين بار در شوراي امنيت سازمان ملل كه به اصطلاح مصوبه‌اش براي دولت‌ها لازم‌الاجرا است، سه مرحله تحريم عليه ايران را تصويب كردند و اين بار برخلاف گذشته شبكه بانكي ما را مسدود كرده، كشتي‌هاي ما را روي دريا و كالاهاي ما را در انبارها متوقف كردند.

وي تاكيد كرد: آنها با اين اقدامات توقع داشتند كه شاهد انفعال و ضعف ايران باشند، اما به فضل الهي و با هوشمندي مقام معظم رهبري و ملت ايران شرايط به وجود آمد كه آنها امروز از تحريم‌هاي خود مايوس شده‌اند.

احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: شرايط امروز به گونه‌اي شده است كه خود دشمنان ما رسما اعلام مي‌كنند كه تحريم‌ها عليه ايران بي‌اثر است و در اين دوران كشور به گونه‌اي اداره شد كه متن مردم متوجه اصل تحريم نشد و تنها چيزي كه در ذهن برخي از مردم ايجاد شد اينكه دولت كوتاهي كرده است.

وي تصريح كرد: اعمال تحريم‌ها عليه ايران انگيزه كار و تلاش را در كشور مضاعف كرد.
رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضع‌گيري‌هاي داخلي نسبت به عملكرد دولت بيان داشت: در طول 30 سال پس از پيروزي ا نقلاب هيچ‌گاه اينقدر عليه دولتي دروغ نگفته، تهمت روا نداشه و فضاسازي نكرده‌ بودند.

وي گفت: در طول سه سال گذشته 40 هزار دروغ و تهمت عليه دولت روا داشته‌اند به طور مثال مي‌گويند كه دولت به اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي توجه لازم را ندارد و اين در حالي است كه قانون سياست‌هاي اصل 44 ، 31 تيرماه امسال به ما ابلاغ شده است و اين مطالب در شرايطي مطرح مي‌شود كه ما بيش از 10 برابر دولت‌هاي گذشته كارها را به بخش خصوصي واگذار كرده‌ايم.

احمدي‌نژاد ادامه داد: برخي‌ها مي‌گويند كه دولت 130 ميليارد دلار ذخاير ارزي را برده است؛ اين افراد بايد بدانند كه هيچ فردي در كشور نمي‌تواند يك دلار را بدون قانون جابه‌جا كند. مگر كسي مي‌تواند يك ريال از خزانه كشور را جابه جا كند.

وي با اشاره به مسئله انرژي هسته‌اي گفت: در اوج مسئله هسته‌اي مقالات زيادي را عليه ايستادگي مردم و نظام در برابر غربي‌ها نوشتند، در آن شرايط قدرت‌ها جلو مي‌آمدند ولي يك نهيب رهبري آنها را عقب مي‌راند.

رئيس جمهور تصريح كرد: دشمنان ايران امروز به اين نتيجه رسيده‌اند كه تقابل آنها با ملت ايران به ضرر آنها تمام شده است و همه آنها امروز از نام ايران و انقلاب وحشت دارند.
وي افزود: آنها خيال كرده‌اند كه احمدي‌نژاد كاره‌اي است، احمدي‌نژاد كوچكترين نوكر ملت ايران است. در سرزميني كه در آن پرچم امام عصر برافراشته شده است، ملت آن هر روز شجاع‌تر و مقاوم‌تر مي‌شود. آنها آرزو دارند كه پرچم ولايت در اين سرزمين كمرنگ شود، ولي ملت ما همواره در صحنه هستند تا همه فاسدها را جارو كرده و به زباله‌دان بريزند.
احمدي‌نژاد در پايان سخنان خود گفت: در حوزه مقدسه قم بايد مديريت مهدوي تدوين و تبيين شود و تنها راه نجات آنان تحقق اين مديريت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.